DIPLOMA in Digital Marketing & Social

Πιστοποιημένο πρόγραμμα από το University of Northampton

Ημερομηνία Έναρξης
Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024
Διάρκεια
80 hours
Κόστος
1100 €
Εξέταση - Πιστοποίηση
DIPLOMA in Digital Marketing & Social

Εισηγητής: 

 

Θάνος Μπερτές, | Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Diploma in Digital Marketing & Social Media

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ

Το Diploma στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής ψηφιακής επικοινωνίας και εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με θεωρητική και πρακτική γνώση που απαιτείται για την έναρξη μιας καριέρας στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες και η εισαγωγή της ψηφιακής τεχνολογίας στον χώρο του marketing έχει επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο που οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες τους και διαμορφώνουν τις διαφημίσεις και την προώθηση προϊόντων. Οι παραδοσιακές δραστηριότητες του Marketing σταδιακά μπαίνουν στο περιθώριο ενώ η δυνατότητα πιο αποτελεσματικής στόχευσης οδηγεί τις επιχειρήσεις στην ψηφιακή προώθηση προϊόντων και τη διαφήμιση μέσα από το διαδίκτυο (internet), τα κοινωνικά δίκτυα (social media) και τις mobile συσκευές. Το γεγονός αυτό πολλές φορές οδηγεί στην αναγκαιότητα απόκτησης νέων γνώσεων και δεξιοτήτων που σχετίζονται άμεσα με την ηλεκτρονική, ψηφιακή τεχνολογία.

Το Diploma in Digital Marketing & Social Media είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που ξεχωρίζει καθώς έχει ως σκοπό την πλήρη κατάρτιση του εκπαιδευόμενου αναφορικά με το αντικείμενο του Digital Marketing. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν το πρόγραμμα θα αποκτήσουν γνώσεις και τεχνικές και θα είναι σε θέση να λειτουργήσουν αποτελεσματικά σε όλα τα τμήματα και επίπεδα του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης και των Social Media. Αυτό που ωστόσο το κάνει μοναδικό είναι ότι δεν μένει στην παραδοσιακή γνώση και την ψηφιακή επικοινωνία αλλά καλύπτει πεδία που επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να διεκδικήσουν ανώτερες θέσεις όπως η συνεργασία με γραφίστες και developers (UX Design & C.R.O.) και πως δίνονται οι κατευθύνσεις , οι βέλτιστες πρακτικές για τα εικαστικά (Visuals) και η έρευνα ανταγωνισμού.

  • Tο Diploma in Digital Marketing and Social media είναι πιστοποιημένο από το University of Northampton (Curriculum endorsed by the University of Northampton).

Γιατί να επιλέξω το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα:

Η πληρέστερη εκπαίδευση σε Digital Marketing

Ένα ολοκληρωμένο πρακτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Digital Marketing που καλύπτει πλήρως τον τομέα. Το Diploma in Digital Marketing & Social Media περιέχει καινοτόμα μαθήματα που διδάσκονται από επαγγελματίες της αγοράς όπως: Digital Strategy, Performance Marketing, Social Media, Content Marketing, Google Analytics, UX Design & C.R.O, Visuals, Competition & Audiences κ.α.

Πρακτικό πρόγραμμα

Οι εκπαιδευόμενοι έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν τόσο σε θεωρητικό επίπεδο μέσω των μαθημάτων, όσο και σε πρακτικό επίπεδο, καθώς αναλαμβάνουν project και συνδέουν τις προοπτικές καριέρας τους με τις ευκαιρίες απασχόλησης στο δίκτυο πελατών της EPSILON NET.

Το μοναδικό που καλύπτει και Visuals & UX/UI design

Το μοναδικό πρόγραμμα που καλύπτει με ειδική και εμπεριστατωμένη ενότητα τα visuals και αναλυτικα το ux/ui design

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

  • Introduction to Digital Marketing
  • Customer Journey
  • Digital Marketing Strategy Goals & KPI’s
  • S.E.O
  • Content Marketing Strategy
  • Social Media
  • Visuals
  • Google Ads
  • UX Design & C.R.O.
  • Digital Marketing Planning Steps & Guide
  • Tracking Performance & Reporting
  • Workshop: Create a complete digital marketing strategy for your brand
  • Final Evaluation

Οι εκπαιδευόμενοι θα αξιολογηθούν με τρεις (3) μεθόδους:

Α) Case Study: Ο εκπαιδευόμενος θα αναπτύξει μια περίπτωση μελέτης από ηλεκτρονικό κατάστημα, με συγκεκριμένα δεδομένα από την απόδοση στα Google Analytics και θα κληθεί να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με τη βελτίωση συγκεκριμένων δεικτών, καθώς και να προτείνει ενέργειες που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη του Brand.

Β) Multiple Choice Questions: Θα τεθούν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που αφορούν το περιβάλλον Google Ads.

Γ) Hands– on campaign: Θα ζητηθεί η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο δίκτυο Facebook με δημιουργία εικαστικού- λεκτικού και στόχευσης κοινού.

Δήλωσε Συμμετοχή

Προέκυψε κάποιο σφάλμα

Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά σε λίγο

Επιτυχής Εγγραφή

Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.