Advanced Effective Management

Ενδυνάμωση Διοικητικών Ικανοτήτων

Ημερομηνία Έναρξης
Τρίτη 14 Μαΐου 2024
Διάρκεια
16 hours
Κόστος
320 €
Εξέταση - Πιστοποίηση

Εισηγητής: 

 

ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ | Μεταπτυχιακές σπουδές στο London School of Economics, με ειδίκευση στο Personnel Management & Industrial Relations. Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και τελειόφοιτος Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών. Διευθυντικό πρώην στέλεχος μεγάλης Ελληνικής τράπεζας με εκπαιδευτική Εμπειρία πάνω από 20.000 ώρες εκπαίδευσης σε ενδοεπιχειρησιακά & ανοικτά σεμινάρια Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, Ανάπτυξης προσωπικών & διαπροσωπικών διοικητικών ικανοτήτων (Personal & Relationship Management) καθώς και Εξυπηρέτησης πελατών.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ

  • Να εμπλουτίσει τις γνώσεις & τις ικανότητες στο management ανθρώπινου δυναμικού στα στελέχη που ασκούν ή πρόκειται να ασκήσουν διοικητικά καθήκοντα στους χώρους εργασίας  τους,
  • Να εστιάσει στις κατάλληλες διοικητικές συμπεριφορές των προϊσταμένων προς τους υφισταμένους  τους,
  • Να διαχειρισθούν με επωφελή για όλους τρόπο τυχόν δυσάρεστες καταστάσεις, όπως είναι η επίπληξη και οι συγκρούσεις μεταξύ τους,
  • Να τους μεταδώσει πρακτικές αποτελεσματικότερης παρακίνησης της απόδοσης τους στους  εργασιακούς  του  χώρους,
  • Να δημιουργήσει και να διατηρήσει αποτελεσματικές ομάδες εργασίας, καθώς και να αναπτύξει τις σχέσεις  συνεργασίας  μεταξύ  τους,
  • Να τους καθοδηγήσει με επιτυχία στην επίτευξη των επαγγελματικών στόχων της επιχείρησης  τους.

Οφέλη

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Διαχειρίζονται πιο εύκολα τις σύγχρονες, απαιτητικές και πιό δύσκολες καταστάσεις στον χώρο ευθύνης τους,
  • Εμβαθύνουν περισσότερο στην έννοια της αποτελεσματικής ηγεσίας,
  • Κατανοήσουν και βελτιώσουν τις έννοιες της συνεργασίας και της ομαδικότητας,
  • Γνωρίζουν τον αποτελεσματικότερο τρόπο παρακίνησης του προσωπικού τους,
  • Εφαρμόζουν τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισης αρνητικών συμπεριφορών σε μια ομάδα και πως αυτές μπορούν να μετατραπούν σε θετικά αποτελέσματα,
  • Ελαχιστοποιήσουν τις αρνητικές συμπεριφορές στις ομάδες εργασίας τους,
  • Λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις στις διάφορες καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε :

  • Στελέχη Επιχειρήσεων
  • Οικονομικούς Διευθυντές
  • Διευθυντές HR
  • Στελέχη Οικονομικών Διευθύνσεων & Λογιστηρίων
  • Επιχειρηματίες
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Αποφοίτους Γ-βάθμιας Εκπαίδευσης
  • Γενικούς Διευθυντές (CEO’s)
  • Διευθυντές Διασφάλισης Ποιότητας
  • Διευθυντές Παραγωγής
  • Τεχνικούς Διευθυντές (ΙΤ Managers, CTO’s)
  • Στελέχη Δ/νσης Προμηθειών
  • Logistics Managers

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 4 ημέρες.

Συνολική διάρκεια: 16 ώρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Μanagement ανθρώπινου δυναμικού

  • Λειτουργίες Management & (σύντομη) αναφορά στα βασικά καθήκοντα των προϊσταμένων: Προγραμματισμό, Οργάνωση, Στελέχωση, Διεύθυνση – διοίκηση, Ελεγχο.

Αποτελεσματική  Διεύθυνση – Διοίκηση  (Διαφορές  Μάνατζερ  από  Ηγέτη)

  • Από τι εξαρτάται η αποτελεσματικότητα των προϊσταμένων;
  • Αρκούν οι γνώσεις, οι ικανότητες και οι εμπειρίες τους;
  • Τι άλλο χρειάζεται ακόμα προκειμένου να αποδειχτούν επιτυχημένοι στα καθήκοντά τους;
  • Υπάρχει «μαγική συνταγή» στο Μάνατζμεντ για την επιτυχία των στόχων τους;
  • Σε τι διαφέρουν οι προϊστάμενοι μεταξύ τους;
  • Οι έννοιες Μάνατζερ  και Ηγέτης συμπίπτουν απαραίτητα;
  • Ποια είναι η βασική διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτά διοικητικά στυλ;
  • Ποιος θεωρείται ως ο πιό επιτυχημένος;
  • Οι Μάνατζερς με τους Ηγέτες σε μία επιχείρηση μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά;
  • Τι σημαίνει πρακτικά ανθρωποκεντρικός & τι εργοκεντρικός προϊστάμενος;
  • Ποια είναι τα κύρια κριτήρια της επιτυχίας για ένα ανθρωποκεντρικό και ένα εργοκεντρικό προϊστάμενο;
  • Γιατί οι προϊστάμενοι πρέπει να χρησιμοποιούν διαφορετικές διοικητικές ικανότητες στο εργασιακό τους περιβάλλον;
  • Η μέχρι τώρα αποδεδειγμένη επαγγελματική επιτυχία ενός στελέχους εγγυάται & την επόμενη;
  • Τι σημαίνει ευελιξία στην διοικητική συμπεριφορά ενός προϊσταμένου;
  • Το ηγετικό στοιχείο στην λειτουργία του management.
  • Πως αναγνωρίζεται ένας Ηγέτης;
  • Τι σημαίνει το φαινόμενο «Εκτροχιασμός του Ηγέτη»;

Τεχνικές  χειρισμού  αρνητικών  και  θετικών  συμπεριφορών  υφισταμένων:   Απόδοση  επίπληξης – παρατήρησης  &  κατάλληλη  απονομή  αναγνώρισης – επαίνου

  • Γιατί ένας προϊστάμενος οφείλει να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις ανεπιθύμητες και συχνά δυσάρεστες καταστάσεις προσωπικού, όπως είναι οι επιπλήξεις – παρατηρήσεις;
  • Ποιες είναι εκείνες οι κατάλληλες τεχνικές, που οφείλει να υιοθετεί ένας προϊστάμενος σε τέτοιες αρνητικές περιπτώσεις, ώστε να επιδρά εποικοδομητικά & στις καταστάσεις αυτές;
  • Υπάρχουν πειθαρχικοί κανόνες και τεχνικές και ποιές θεωρούνται πιο αποτελεσματικές;
  • Διάκριση μεταξύ προσωπικότητας και επαγγελματικής συμπεριφοράς.
  • Ποια η κρίσιμη διαφορά μεταξύ της προσωπικότητας και της επαγγελματικής συμπεριφοράς;
  • Με ποια από τα δύο οφείλει να ασχολείται ένας προϊστάμενος και γιατί;
  • Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ τους και ποια λάθη συνήθως κάνει ένας προϊστάμενος, όταν χρειάζεται να κάνει δικαιολογημένα μία επίπληξη;
  • Ενας προϊστάμενος που κάνει μία επίπληξη «χάνει το κύρος του»;
  • Πότε και για ποιους λόγους είναι σκόπιμο να απονέμει αναγνώριση και έπαινο;
  • Για ποιους λάθος λόγους ένας προϊστάμενος αποφεύγει συνειδητά ή ασυνείδητα να λέει  «μπράβο»;
  • Γιατί, όμως, αν δεν αποδοθεί με τον κατάλληλο τρόπο η επιβράβευση μπορεί να επιδράσει αρνητικά και να προκαλέσει ακόμα και προβλήματα;
  • Τι πρέπει να εξετάζει προσεκτικά σε αυτή την περίπτωση ο προϊστάμενος;
  • Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας του προϊσταμένου και στις δύο αυτές καταστάσεις;

Παρακίνηση – Καθοδήγηση

  • Ποιά είναι η σημασία της υποστηρικτικής συμπεριφοράς του προϊσταμένου προς τους υφισταμένους του;
  • Πως επιδρά θετικά και συγκεκριμένα ο προϊστάμενος στη συμπεριφορά των υφισταμένων του;
  • Διάγνωση εργασιακών αξιών εκάστου εργαζόμενου ανεξαρτήτως της ιεραρχικής του θέσης.
  • Συμπίπτουν τα κριτήρια της συμπεριφοράς του ανάλογα με την θέση ή την ειδικότητά του;
  • Πώς ένας προϊστάμενος παρακινεί και καθοδηγεί έμπρακτα το προσωπικό του, ώστε να επιτυγχάνεται η επιθυμητή win-win situation;
  • Τεχνικές βελτίωσης συμπεριφοράς και επίδοσης του προσωπικού.
  • Ποιας μορφής κίνητρα μπορεί να χρησιμοποιεί ένας προϊστάμενος;
  • Αποτελεσματικά κίνητρα θεωρούνται μόνο τα υλικά;
  • Η διαδικασία της εκχώρησης αρμοδιοτήτων βοηθάει σε αυτή την διοικητική λειτουργία & πως;
  • Ο συγκεντρωτικός προϊστάμενος (που δεν κάνει συνήθως λάθη), είναι καλός προϊστάμενος για όλους τους υφισταμένους του;
  • Ενας τέτοιος προϊστάμενος βοηθάει μακροπρόθεσμα τον εαυτό του & τους υφισταμένους του;
  • Το brain storming βοηθάει στην ανάπτυξη της παρακίνησης των υφισταμένων του και αν ναι ποια είναι η κατάλληλη διαδικασία;
  • Πως εμπνέει γενικότερα την Παρακίνηση και την Αυτοπαρακίνηση στους υφισταμένους του;
  • Ποια είναι η διαφορά της πειθαρχίας από την αυτοπειθαρχία;

Ο  ρόλος  του  σύγχρονου  προϊσταμένου  στη  δημιουργία  μίας  αποτελεσματικής ομάδας  

  • Πως ο αποτελεσματικός προϊστάμενος μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη & διατήρηση της επιτυχημένης ομάδας του;
  • Χαρακτηριστικά και προϋποθέσεις λειτουργίας μίας αποτελεσματικής ομάδας.
  • Η δυναμική της ομάδας. Τυπικές και άτυπες ομάδες.
  • Ποιο είναι το άριστο μέγεθος μίας ομάδας; Οι «μύθοι» της αποτελεσματικής ομάδας.
  • Η πυραμίδα της αποτελεσματικής ομάδας.
  • Ποιες  ικανότητες  είναι  απαραίτητες για το «κτίσιμο & το δέσιμο» μίας ομάδας;
  • Τύποι μελών ομάδας (κατά Belbin) Από ποιούς παράγοντες  εξαρτάται η αποτελεσματικότητα μίας τέτοιας ομάδας;
  • Για  την  επιτυχημένη  απόδοση  της  ομάδας  αυτής,  παίζουν  ρόλο  μόνο  οι γνώσεις,  οι  ικανότητες,  οι  εμπειρίες  ή  και  οι  συμπεριφορές;
  • Γιατί ικανά και ευφυή άτομα μπορεί να αποτύχουν ως μέλη μίας ομάδας;
  • Προβλήματα και αίτια αποτυχίας μίας ομάδας.
  • Πώς συνεργάζονται άτομα με διαφορετικές γνώσεις & ικανότητες και πιθανόν με αντιπάθειες μεταξύ τους και ποιος ο ρόλος του προϊσταμένου τους στην περίπτωση αυτή;

Διαχείριση Συγκρούσεων

  • Γιατί οι συγκρούσεις είναι συχνά μία αναπόφευκτη συνέπεια σε όλους σχεδόν τους  εργασιακούς χώρους, που πρέπει να διαχειρισθούν οπωσδήποτε οι προϊστάμενοι;
  • Είδη και αίτια τέτοιων Συγκρούσεων στους εργασιακούς χώρους.
  • Τι είδους προσωπικά και επαγγελματικά εμπόδια δημιουργούν τις συγκρούσεις;
  • Κατανόηση της ατομικής συμπεριφοράς και αναγνώριση ιδιαίτερων περιπτώσεων.
  • Πως πρέπει να διαχειρίζεται ο προϊστάμενος όσους δημιουργούν εμπόδια στην καθημερινή λειτουργία της ομάδας του;
  • Πώς μπορεί ο ίδιος να αντιμετωπίζει εποικοδομητικά τις συγκρούσεις;
  • Ποιές είναι γενικότερα οι θετικές επιπτώσεις για όλους από την αποτελεσματική επίλυσή τους;
  • Πότε και πως επιτρέπεται να ενθαρρύνονται οι διαφωνίες και ενίοτε και οι συγκρούσεις  μεταξύ των εργαζομένων;
  • Ξεκινώντας από τον εαυτό μας, το ότι καταλαβαίνω τον άλλον που τυχόν συγκρούομαι, σημαίνει ότι συμφωνώ μαζί του και ότι συμμερίζομαι οπωσδήποτε και τις απόψεις του;
  • Ποιος είναι ο εποικοδομητικός τρόπος διαχείρισης τέτοιων καταστάσεων;

Eπίλυση  προβλημάτων  –  Λήψη  αποφάσεων

  • Ποια είναι η σωστή απόφαση;
  • Η ατομική ή η συλλογική λήψη αποφάσεων;
  • Ποιά είναι τα κατάλληλα κριτήρια λήψης των ατομικών ή ομαδικών αποφάσεων;
  • Χρόνος, κρισιμότητα ή εμπειρία; Μέθοδοι – τεχνικές μοντέλα λήψης αποφάσεων.
  • Τι είδους προβλήματα αντιμετωπίζει ένας προϊστάμενος στη λήψη αποφάσεων;
  • Ποια είναι τα εμπόδια και τα προβλήματα στην πρακτική διαδικασία;
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων. Βήματα επίλυσης προβλημάτων.

Επιπλέον Θέματα Ανάλυσης

  • Η πρωταρχική έννοια της διαχείρισης του αποτελεσματικού Time Management του προϊσταμένου στην επαγγελματική του καθημερινότητα.
  • Ποιός προϊστάμενος οιουδήποτε ιεραρχικού επιπέδου θεωρείται Αποτελεσματικός;
  • Ποιά η διαφορά του Αποτελεσματικού από ένα απλά Ικανό προϊστάμενο;
  • Η σημασία της κατάλληλης Επιλογής & Τοποθέτησης προσωπικού για τη δημιουργία  της  αποτελεσματικής  ομάδας.
  • Ο κρίσιμος ρόλος της Επικοινωνίας στις διοικητικές πρακτικές ενός προϊσταμένου.
  • Η εφαρμογή από πλευράς του της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο χώρο εργασίας.
  • Ποιά η σημασία της αυστηρής αλλά δίκαιης Αξιολόγησης της απόδοσης στην ομάδα του.

Δήλωσε Συμμετοχή

Προέκυψε κάποιο σφάλμα

Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά σε λίγο

Επιτυχής Εγγραφή

Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.