myDATA 2024 | Ψηφιακή διακίνηση αγαθών, Ηλεκτρονική Τιμολόγηση, Δελτία παραγγελίας, Υπόχρεοι διασύνδεσης POS

Μορφότυπο Ψηφιακής διακίνησης, Υπόχρεες οντότητες διασύνδεσης POS, Δελτία παραγγελίας, και εγκατεστημένο σύστημα εισροών εκροών με διασύνδεση παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε διαβούλευση

Ημερομηνία Έναρξης
Διάρκεια
7 hours
Κόστος
120 €
Εξέταση - Πιστοποίηση

Εισηγητής: 

 

Χρήστος Κωνσταντόπουλος | MBA – Accounting and Business/Management, Λογιστής – Φοροτεχνικός Ά Τάξης | Επιχειρησιακός αναλυτής εφαρμογών του ομίλου Epsilon Net για το myData και τις υπηρεσίες παρόχου ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων.

Στόχος Σεμιναρίου:

  1. Η πλήρης ανάλυση της τρέχουσας Νομοθεσίας σε σχέση με τις νέες αποφάσεις Α.1048/2024 και Α.1049/2024 με τις οποίες τροποποιήθηκε η Α.1138/2020, αναφορικά με την πλατφόρμα myDATA.
  2. Οι διαδικασίες διαβίβασης εσόδων, εξόδων, αποκλίσεων, παράλειψης διαβίβασης και προσυμπλήρωσης δηλώσεων.
  3. Η υποχρέωση χρήσης υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων για τους προμηθευτές δημοσίου σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. 52445/2023
  4. Η υποχρέωση διασύνδεσης POS με ΦΗΜ και παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
  5. Η παρουσίαση του περιεχομένου και του μορφότυπου των ψηφιακών παραστατικών διακίνησης, σύμφωνα με την Α.1123/2024
  6. Η έναρξη υποχρέωσης δεδομένων στο myData για την ψηφιακή διακίνηση σύμφωνα με την Α.1122/2024
  7. Ο χρόνος διαβίβασης των δεδομένων ψηφιακής διακίνησης, όπως ορίζεται στην Α.1122/2024

 

Ημερομηνίες Υλοποίησης:

 

  • Σε Αναμονή ημερομηνίας..

 

Διάρκεια Σεμιναρίου: 7 ώρες

Απευθύνεται:

  • Λογιστές, Φοροτεχνικούς
  • Υπαλλήλους Τμημάτων Μισθοδοσίας
  • Διευθυντές HR
  • Στελέχη Οικονομικών Διευθύνσεων & Λογιστηρίων
  • Οικονομικούς Διευθυντές
  • Νέους Λογιστές, Φοιτητές

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Μέρος Α’

  • Αναφορά στην νομοθεσία για το myData σύμφωνα με τις τελευταίες αλλαγές της Α.1138/2020
  • Κανάλια διαβίβασης
  • Χρόνος διαβίβασης εσόδων, εξόδων και τακτοποιητικών εγγραφών
  • Αναφορά και ανάλυση νέας αναβαθμισμένης μεθόδου διαβίβασης χαρακτηρισμών εξόδων
  • Διαβίβαση αποκλίσεων και παράλειψη διαβίβασης
  • Υποχρέωση χρήσης ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε B2G σύμφωνα με την ΚΥΑ 52445/2023
  • Απόσυρση και οριστική παύση Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ.για το σύνολο των οντοτήτων σύμφωνα με την Α.1073/2023 και αναφορά στις τελευταίες αλλαγές της νομοθεσίας που τροποποίησε τη σχετική απόφαση.
  • Διασύνδεση ΦΗΜ/e-send με myDATA και νέες προδιαγραφές για ΦΗΜΑΣ σύμφωνα με την Α.1173/2022
  • Δελτία παραγγελίας σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές των ΦΗΜ της Α.1173/2022 για την εστίαση.
  • Διασύνδεση εγκατεστημένου συστήματος εισροών εκροών με πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε διαβούλευση.
  • Προσυμπλήρωση περιοδικής δήλωσης ΦΠΑ σύμφωνα με την Α.1020/2024
  • Ανάλυση τύπων παραστατικών και ειδικών πεδίων στο κωδικολόγιο του myData σχετικά με την προσυμπλήρωση δηλώσεων.

Μέρος Β’

  • Ψηφιακά παραστατικά διακίνησης και παρουσίαση του περιεχόμενου για τη διαβίβαση των δελτίων αποστολής
  • Διασύνδεση ΦΗΜ – POS σύμφωνα με το πρωτόκολλο της Α.1098/2022, σύμφωνα με τις τελευταίες αλλαγές
  • Διασύνδεση POS με ΦΗΜ και Υ.ΠΑ.Η.Ε.Σ. σύμφωνα με την Α.1155/2023 και τις τελευταίες αλλαγές στη νομοθεσία
  • Χρόνος διασύνδεσης ταμειακών συστημάτων μεPOS σύμφωνα με την Α.1157/2023
  • Υπόχρεες οντότητες χρήσης POS και διασύνδεσης με τα ταμειακά τους συστήματα σύμφωνα με την Ε.2044/2024
  • Ποιες είναι οι υπόχρεες οντότητες διαβίβασης δεδομένων στο myData για την ψηφιακή διακίνηση.
  • Παρουσίαση και ανάλυση των φάσεων υλοποίησης της ψηφιακής διακίνησης
  • Ο χρόνος διαβίβασης των δεδομένων ψηφιακής διακίνησης, για την αποστολή, την παραλαβή και τις αποκλίσεις (Ελλείματα-Πλεονάσματα)

Δήλωσε Συμμετοχή

Προέκυψε κάποιο σφάλμα

Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά σε λίγο

Επιτυχής Εγγραφή

Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.