Βία και Παρενόχληση στο Χώρο Εργασίας

Ημερομηνία Έναρξης
Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024
Διάρκεια
8 hours
Κόστος
160 €
Εξέταση - Πιστοποίηση

Εισηγητής: 

 

Ντέμη Μωραΐτου | έχει σπουδάσει Επικοινωνία-Διαφήμιση και Μarketing B.A. C.A.M. (Communication-Advertising-Marketing). Eίναι Gestalt in Organizations Practitioner και έχει Δίπλωμα στον Ελληνικό Πολιτισμό. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Σύμβουλος Επιχειρησιακής Επικοινωνίας & Management για πλήθος επιχειρήσεων.
  • Σκοπός:
  • Η εξειδικευμένη εκπαίδευση στην πρόληψη, αναγνώριση και αντιμετώπιση φαινομένων βίας και παρενόχλησης στο χώρο εργασίας.
  • Η ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων μη βίαιης επικοινωνίας
  • Η ανάπτυξη τεχνικών για τον χειρισμό δηλωμένων περιστατικών βίας και παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βία και Παρενόχληση στο Χώρο Εργασίας», απευθύνεται σε μεσαία, ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, σε ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν να αναπτύξουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη και να βελτιώσουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να ελέγχουν αποτελεσματικά περιστατικά βίας και παρενόχλησης στο χώρο εργασίας.

 

Θεματολογία:

  1. Εισαγωγή
  2. Η έννοια της βίας και ηθικής παρενόχλησης
  • Μέθοδοι παρενόχλησης:
  • Mobbing-to mob κακολογώ, προσβάλλω, κακομεταχειρίζομαι, πιέζω προκαλώντας ψυχο-κοινωνικό άγχος.
  • Bullying- Bίαιη και τυραννική συμπεριφορά και επίθεση στους αδύναμους με ταπεινώσεις, απειλές, δοκιμασίες.
  • Harassment: Επίμονες επαναλαμβανόμενες επιθέσεις με σκοπό την υπονόμευση, την απογοήτευση και τη δημιουργία προβλήματος.
  • Whistleblowers: Άτομο που αποκαλύπτει κάτι και μετατρέπεται σε  θύμα αντιποίνων.
  • Ijime Καψώνια, εξευτελισμοί πιέσεις που ασκεί μία ομάδα για να δαμάσει τα ταραχοποιά στοιχεία και να τα ομογενοποιήσει -,moral harassment
  • Παράγοντες που ευνοούν την παρενόχληση.
  • Ποιοι είναι επιρρεπείς στην παρενόχληση.
  • Ιδιαιτερότητες σε ποικίλους εργασιακούς χώρους.
  1. Παραδείγματα περιστατικών μέσω e-Video και ανάλυση τους
  2. Οι επιπτώσεις της παρενόχλησης
  • Το ψυχολογικό αποτύπωμα της παρενόχλησης
  1. Πρόληψη
  • Τρόποι Πρόληψης φαινομένων Βίας και Παρενόχλησης
  1. Αντιμετώπιση
  • Τρόποι αντιμετώπισης Συμπεριφορών Βίας και Παρενόχλησης
  • Διαδικασία Διαχείρισης Περιστατικών Παρενόχλησης
  1. Νομοθεσία: 4808/2021 και τα κύρια σημεία του
  • Δικαιώματα και υποχρεώσεις Εργοδότη – Δήλωση μηδενικής ανοχής
  • Δικαιώματα και υποχρεώσεις Εργαζομένων
  • Μέτρα σε βάρος του καταγγελλόμενου – Διαχείριση καταγγελιών.
  • Κυρώσεις
  1. Υπεύθυνο Διοικητικό Στέλεχος
  • Αρμοδιότητες Στελεχών
  • Διαχείριση Αναφοράς Περιστατικών

Δήλωσε Συμμετοχή

Προέκυψε κάποιο σφάλμα

Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά σε λίγο

Επιτυχής Εγγραφή

Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.