ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ
Πολύ συχνά, η Τιμολόγηση αντιμετωπίζεται από τα στελέχη ως «τακτικό» πρόβλημα χρηματοοικονομικής ανάλυσης ή διοίκησης πωλήσεων. Στην πραγματικότητα, όμως, πρόκειται για ζήτημα «στρατηγικό» που απαιτεί διορατικότητα, ανάλυση και σχέδιο.
- Η Τιμή αποτελεί «τη Στιγμή της Αλήθειας» – το σημείο συνάντησης υποσχέσεων, προσδοκιών και εμπειριών
- Η Τιμή είναι το μόνο στοιχείο του Μείγματος Marketing που παράγει απευθείας Έσοδα, όλα τα άλλα παράγουν Κόστη
- Το Management των Τιμών επιδρά στην Ανάπτυξη και την Κερδοφορία πιο άμεσα και πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη στρατηγική απόφαση
- Τιμολογώντας για να καλύψουμε έξοδα μπορεί να Υπονομεύουμε την Κερδοφορία
- Τιμολογώντας για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να Υπονομεύουμε την «Αξία»
- υπερασπίζονται ή να αυξάνουν την κερδοφορία των επιχειρήσεών τους, ακόμη και σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές
- αλλάζουν τις πεποιθήσεις των πελατών τους ως προς την τιμή προς όφελός τους και να «περνούν» τιμές που αντικατοπτρίζουν την πραγματική «Αξία» των προϊόντων-υπηρεσιών τους
- εκτιμούν τις χρηματοοικονομικές επιπτώσεις των αποφάσεων τιμολόγησης και να διαβλέπουν πότε έχει νόημα να ανταγωνίζονται ως προς την τιμή και πότε όχι
- «απαντούν» στον ανταγωνισμό των τιμών μέσω κατάλληλων για το προϊόν και την υπηρεσία τους εναλλακτικών τακτικών
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε :
- Οικονομικούς Διευθυντές
- Στελέχη Οικονομικών Διευθύνσεων & Λογιστηρίων
- Επιχειρηματίες
- Ελεύθερους Επαγγελματίες
- Συμβούλους Διεθνούς εμπορίου
- Εταιρείες εμπορευμάτων
- Στελέχη Εξαγωγικών Πωλήσεων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 3 ημέρες.
Συνολική διάρκεια: 12 ώρες.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
- Τιμή Vs «Αξία». Είναι μια «Σωστή» τιμή ταυτόχρονα και «Δίκαιη»;
- Value Creation Vs Value Capture. Η δημιουργία Αξίας δεν μιλάει από μόνη της για Κέρδη
- Price Logic & Price Image. Η Τιμή στο κέντρο της Στρατηγικής Marketing
- Η Δυναμική της Τιμής ως Συντελεστής Παραγωγής Κερδών
- Στόχοι Marketing & Στρατηγικές Τιμολόγησης
- Μέθοδοι Καθορισμού τιμών. Ποια Κόστη εμπλέκονται στην τιμολόγηση
- Market – oriented Pricing. Ο παράγοντας «Ζήτηση» και το «Νεκρό Σημείο»
- Πώς μια Τιμή που καλύπτει τα κόστη μπορεί να «Υπονομεύει» τα Κέρδη;
- Willingness to Pay (WTP). Το «κλειδί» της Εκλαμβανόμενης αξίας
- Target Pricing Vs Cost – based Pricing. Στόχοι & Margins
- Τιμολόγηση για Παρακίνηση Ζήτησης & Διάθεση Πλεονάσματος
- Προσδιορισμός τιμής βάσει προκαθορισμένου ROI
- Value Pricing. Πώς τα χειροπιαστά Οφέλη οδηγούν σε Υπερκέρδη
- Competition – based Pricing. Τακτικές & Ελιγμοί απέναντι στον Ανταγωνισμό
- Differentiated Pricing. Πως δεν θα … «αφήσετε χρήματα επάνω στο τραπέζι»
- Ψυχολογική Τιμολόγηση. Τακτικές για να «περάσετε» υψηλότερες τιμές
- Product Line Pricing. Συσχετισμοί & Αλληλεξαρτήσεις
- Εργαλεία & Τεχνικές καθορισμού «Τελικών» τιμών
- Πολιτικές Εκπτώσεων. Σημεία Ελέγχου για την αποφυγή Λαθών που κοστίζουν