ΠΕΙΘΩ….η τέχνη να παίρνεις αυτό που θέλεις

Ημερομηνία Έναρξης
Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024
Διάρκεια
8 hours
Κόστος
160 €
Εξέταση - Πιστοποίηση

Εισηγητής: 

 

Παπακωνσταντίνου Δημοσθένης | Εισηγητής με μακροχρόνια εμπειρία σε θεματολογίες όπως: Διαπραγματεύσεων, Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Επικοινωνίας.

Απευθύνεται:

  • Σε στελέχη πωλήσεων
  • Τμήμα προμηθειών
  • Διευθύνσεις Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Ελευθέρους επαγγελματίες
  • Επιχειρηματίες
  • Δικηγόρους

Οφέλη Συμμετεχόντων

  • Θα τους μυήσει στην συνολική εργαλειοθήκη της πειστικής δύναμης
  • Θα επικοινωνούν, γραπτά και προφορικά, πειστικά τις θέσεις τους
  • Θα κάνουν αξιομνημόνευτες παρουσιάσεις, θα προωθούν τις ιδέες τους, θα υλοποιούν τις αλλαγές που υποστηρίζουν
  • Θα διευκολύνουν τους άλλους να αλλάξουν τη γνώμη τους σε αυτήν που επιθυμούν
  • Θα προωθούν τη συνεργατική επίλυση διαφορών
  • Θα ενθαρρύνουν τους άλλους να αναλάβουν δράση χωρίς εξαναγκασμούς και απειλές
  • Θα γίνονται ευκολότερα αποδεκτές οι ιδέες, οι προτάσεις, οι υποδείξεις, οι παρουσιάσεις τους
  • Θα επηρεάζουν συμπεριφορές σε όλες τις επαγγελματικές και προσωπικές τους δραστηριότητες
  • Είτε διοικούν ή πουλούν, αγοράζουν, διαπραγματεύονται την χρειάζονται

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ολοκληρώνεται σε 2 ημέρες.
Συνολική διάρκεια: 8 ώρες.

 

Θεματολογία:

  • Πειθώ και Επιρροή: Αναγκαίες αλλά και διαφορετικές
  • Εκπαιδεύοντας το μυαλό να πείσει
  • Οι 12 πυλώνες της πειθούς
  • Η Συνολική Εργαλειοθήκη της
  • Στρατηγικές, Τεχνικές και Τακτικές της
  • Μέθοδοι που επιστρατεύουν και ενορχηστρώνουν τις πιο λεπτές και απαιτητικές δεξιότητες της ανθρώπινης νόησης
  • Πώς λειτουργούν οι διανοητικοί μηχανισμοί της που βασίζονται στη λογική τα συναισθήματα και το περιεχόμενο του μηνύματος
  • Τακτικές για αλλαγές αντιλήψεων
  • Η επικοινωνία στην πειθώ: λεξιλόγιο, πάθος, γλώσσα του σώματος
  • Τα επικοινωνιακά εργαλεία σε κρίσιμες συζητήσεις
  • Λεξιλόγιο θετικό, αρνητικό, προδοτικό
  • Οι 50 καθοριστικές εφαρμοστικές συμβουλές

 

Μεθοδολόγια Εκπαίδευτικού προγράμματος:

  • Ασκήσεις και παραδείγματα εφαρμογών
  • Εφαρμόσιμες πρακτικές που επηρεάζουν την άλλη πλευρά

Δήλωσε Συμμετοχή

Προέκυψε κάποιο σφάλμα

Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά σε λίγο

Επιτυχής Εγγραφή

Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.