Στόχος Σεμιναρίου
Κάθε επαφή μας είναι και μια διαπραγμάτευση: Διοικείς ή Διοικείσαι, Πουλάς ή Αγοράζεις, Κατασκευάζεις ή Εμπορεύεσαι, Εξυπηρετείς ή Κινητοποιείς συνεχώς Διαπραγματευόμαστε. Το σύγχρονο μάνατζμεντ την αναδεικνύει σε κορυφαία εταιρική και προσωπική ηγετική δεξιότητα.
Στόχος του σεμιναρίου είναι τα συμμετέχοντα στελέχη να την χρησιμοποιούν ως εργαλείο συμφερουσών συμφωνιών. Να δημιουργούν και να εξασφαλίζουν τη μέγιστη εταιρική ή/και προσωπική αξία διατηρώντας συγχρόνως καλές σχέσεις με την άλλη πλευρά. Να ξεπερνούν εμπόδια ακόμα και όταν οι καταστάσεις δεν είναι όπως τις θέλουν.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 2 ημέρες.
Συνολική διάρκεια: 8 ώρες.
Θεματολογία:
- Η έννοια, η σημειολογία και τα στοιχεία της διαπραγμάτευσης
- Οι τρεις θεμελιώδεις αρχές της
- O 10/λόγος της διαπραγμάτευσης
- Η προετοιμασία και η εμπλοκή
- Τα στάδια της και οι διαδικασίες σε κάθε στάδιο
- Η τρισδιάστατη προσωπική προετοιμασία: Βιολογική, ψυχολογική, πνευματική
- Τα κρίσιμα στοιχεία της άλλης πλευράς και η χρήσης τους
- Οι Θέσεις και τα Συμφέροντα: σημασία και εφαρμογές
- Η B.A.T.N.A : η μεθοδολογία, η ανάλυση και η ιεράρχηση τους
- Η τεχνική της ατζέντας: λάθη και παγίδες
- Ο σκληρός πυρήνας της διαπραγμάτευσης
- Στόχοι: έννοια, μορφοποίηση, προτεραιότητες, παρεκκλίσεις, παραλήψεις
- Όρια: κρισιμότητα, πως ορίζεται, αν μετακινείται
- Αρχικές θέσεις: τι σημαίνουν, πως αποφασίζονται, το μήνυμα που δίνουν
- Πως και Πότε αρχίζει η εμπλοκή
- Ο «Κόκκινος Διακόπτης», το σημείο Αντίστασης και το Αγκυροβόλι: εφαρμογές και παγίδες
- Πότε και Πως παραχωρείς: οι τακτικές και τα μηνύματα τους
- Οι πέντε Στρατηγικές της: Εφαρμογές, πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα, οι “δύσκολες”
- Η επικοινωνία στη διαπραγμάτευση: οι τακτικές, τα αντίμετρα
- Οι 10 τακτικές που αποδίδουν το 70% των αποτελεσμάτων