Περιγραφή:
Πάνω από 90% των ελληνικών επιχειρήσεων είναι μικρές ή μεσαίου μεγέθους δομές, από τις οποίες πολύ λίγες κάνουν πωλήσεις στο εξωτερικό. Η ελληνική αγορά είναι στην πραγματικότητα μία «κλειστή» αγορά, όπου πουλάμε και αγοράζουμε μεταξύ μας ό,τι παράγουμε. Ανακυκλώνουμε έτσι μια δεδομένη ποσότητα αξίας, χωρίς να παράγουμε επιπλέον πλούτο, εφόσον ο κύκλος εργασιών μας δεν μπορεί να διευρυνθεί ουσιαστικά.
Για την τυπική μικρομεσαία ελληνική επιχείρηση, η κατάκτηση αγορών του εξωτερικού σημαίνει πρωτίστως δυνατότητα πωλήσεων στην ενοποιημένη ευρωπαϊκή αγορά των 500 εκατομμυρίων κατοίκων! Ούτε εκτελωνισμοί, ούτε διεθνείς εμπορικοί περιορισμοί, ούτε πολύπλοκοι διαμετακομιστικοί όροι και διαδικασίες.
Αυτό που χρειάζεστε είναι μία εξωστρεφής προσέγγιση της εμπορικής σας δραστηριότητας, που πρακτικά συνίσταται σε μία αναδόμηση του προϊόντος σας και των τρόπων προώθησής του, ώστε αυτό να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και προσδοκίες της αγοράς εξωτερικού που στοχεύετε.
Το σεμινάριο σας προτείνει μία σειρά πρακτικών ενεργειών οργάνωσης marketing και πωλήσεων για να μπορείτε να εντοπίζετε ενδιαφέρουσες και υποσχόμενες για εσάς αγορές εξωτερικού και να διαμορφώνετε/διατυπώνετε ανταγωνιστικές εμπορικές προτάσεις προς αυτές, χωρίς άσκοπες δαπάνες και επιπόλαια έξοδα.
Ημερομηνία και ωράριο: Δευτέρα, 20 Μαϊου 2024 | 17:30 – 19:30
Θεματολογία:
- Η κατανόηση του γεγονότος ότι το μέλλον της ελληνικής επιχείρησης είναι η εξωστρέφεια.
- Η εξοικείωση με μία νοοτροπία ανάληψης πρωτοβουλίας και δράσης.
- Η εμπέδωση των τρόπων κατανόησης των αγορών εξωτερικού
- Η ανάπτυξη μιας μεθοδολογίας προετοιμασίας για την «έξοδο» στις διεθνείς αγορές.
- Η κατάρτιση ενός σκαριφήματος τριετούς σχεδίου εξωστρέφειας.
Το σεμινάριο είναι δωρεάν και απευθύνεται σε:
- Διοικούντες και στελέχη επιχειρήσεων, που έχουν αρμοδιότητες και ευθύνες εμπορικής ανάπτυξης των επιχειρήσεών τους.
- Επίδοξους ή/και καινούργιους επιχειρηματίες, σε αναζήτηση ευκαιριών διεθνούς ανάπτυξης.
- Επίδοξα ή/και ανερχόμενα νεότερα στελέχη, που αποσκοπούν σε μία καριέρα διεθνούς εμπορίου.